Доставка і оплата
Самовивіз
• безкоштовна доставка
• відправка замовлення протягом 1 дня
• доставка протягом 1–3 днів
• Україна, м. Вінниця, вул. Немирівське шосе 55а, кв. 4
Доставка кур’єром “Нова Пошта”
• Кур’єром — від 160 грн
• Відправка замовлення протягом 1–2 днів
• Доставка замовлення протягом 1–3 днів
“Нова Пошта”
• До відділення — від 110 ₴
• До поштомату — від 80 ₴
• Відправка замовлення протягом 1–2 днів
• Доставка замовлення протягом 1–3 днів
“Укрпошта Стандарт”
• До відділення — 30 ₴ до 15 кг
• До відділення — 75 ₴ понад 15 кг
• Відправка замовлення протягом 1–2 днів
• Доставка замовлення протягом 2–5 днів
“Укрпошта Експрес”
• До відділення — від 35 ₴
• Кур’єром — від 60 ₴
• Відправка замовлення протягом 1–2 днів
• Доставка замовлення протягом 1–3 днів
Оплата
• Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard — через WayForPay
• Оплата за реквізитами IBAN: UA113052990000026003036112810
• Готівкою
• Післяплата через «Нову Пошту»
Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни:
• Повернення та обмін можливі протягом 14 днів з моменту отримання товару.
• Зворотна доставка здійснюється за домовленістю.
Умови повернення товарів належної якості:
• Товар не був у використанні та не має слідів експлуатації;
• Збережено оригінальну упаковку;
• Ярлики і маркування збережені;
• Товар зберіг товарний вигляд і споживчі властивості.
Відповідно до статті 9 Закону України, покупець має право на обмін товару належної якості, якщо він не підійшов за розміром, фасоном, кольором, тощо, і за умови, що збережено чек, упаковку, пломби.
Продавець не має права відмовити у поверненні (обміні) товару, якщо дотримані всі умови.
Винятки:
Деякі категорії товарів не підлягають поверненню чи обміну згідно з постановою КМУ №172 від 19.03.1994.
Вартість доставки при поверненні належної якості — за рахунок покупця, при поверненні неналежної — за рахунок продавця.
Якщо у вас є питання, телефонуйте за номером +380988379250 або пишіть на des.dental.store24@gmail.com.
Гарантія
Повернення товару по гарантії:
• Ознайомтесь з гарантійним талоном — у кожного виробника свої правила;
• У разі питань — звертайтесь до наших фахівців;
• Повідомте нас про намір повернути товар по гарантії;
• Зверніться до сервісного центру.
Відповідно до Закону, продавець може відмовити у поверненні, якщо товар підпадає під виключення з переліку, що не підлягає обміну або поверненню.