Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Товари належної якості, яким дозволено повернення та обмін, можуть бути повернені протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:


товар не був у вживанні та не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям і т. п.;

товар повністю укомплектований та збережена фабрична упаковка;

збережені всі ярлики і заводське маркування;

товар зберігає товарний вигляд та свої споживчі властивості.